נדחתה שוב ההצבעה על חוק החינמונים

    גואל ועקנין 1 Comment on נדחתה שוב ההצבעה על חוק החינמונים
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום מתברר כי חוק החינמונים שהיה אמור לעלות מחר להצבעה בכנסת יידחה שוב.

    כאמור חוק החינמונים היה אמור לפגוע לא מעט בעיתון "ישראל היום" שמחולק חינם ומהווה שופרו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לטענת יוזם החוק חבר הכנסת איתן כבל אין בחוק משום סתימת פיות אלא רק ניסיון לייצר עיתונות הוגנת.

    סיבת הדחייה היא ככל הנראה בעקבות יום דיונים מקוצר במליאת הכנסת שיחל בשעה 11:00 ויסתיים בשעה 13:00 בעקבות יום הזיכרון לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל ושלכבודו עורכת הכנסת יום דיונים מיוחד שיפתח בתפילה ליד קברו בהר הרצל.

    באופוזיציה נחלקים הקולות בין תמיכה להתנגדות לחוק ומספר חברי כנסת מהסיעות החרדיות כבר הודיעו כי יתנגדו לחוק מהסיבה שמדובר בסתימת פיות וכי היום דנים על "ישראל היום" ומחר זה יהיה משהו שקשור לציפור הנפש של המגזר החרדי.

    ח"כ איתן כבל אומר כי "זו טעות להימנע או להתנגד לחוק וכי על חברי האופוזיציה להבין שחוק זה הוא ציפור הנפש של נתניהו וזו הזדמנות של חברי האופוזיציה לפגוע בראש הממשלה במשהו שבאמת חשוב לו".

    כבל אף התייחס לעובדה שרק אתמול התקיים כינוס של כל סיעות האופוזיציה ושם הוחלט שתהיה אחדות באופוזיציה כי רק כך ניתן יהיה לעצור את הממשלה מלקדם את האג'נדה ההרסנית של בכל התחומים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואם יעבור החוק????
      ישראל היום יגדירו את העיתון של יום ראשון במחיר של 10 אגו' וכמובן יפרסמו בקול רעש גדול שזה רק בגלל איתן כבל שרוצה לגמור להם את הכסף, ולך תדעו אם בפועל הם יקפידו על התשלום!
      תוצאה סופית: זה לא עיתון 6 ימים חינם!